10 mei waagt Bijja de sprong!

0 Comments

Op vrijdag 10 mei 2024 maakt Bijja dankzij stichting Buddies een parachutesprong vanuit een vliegtuig boven Rotterdam Airport.

Stichting Buddies maakt het mogelijk dat ongeneeslijk zieke mensen tijdens de jaarlijkse ‘Tussen Hemel en Aarde’ dag duo parachutesprongen kunnen maken. Daarmee willen ze hen en hun naasten een onvergetelijke dag bezorgen.
Bijja doet ook mee en zal, als het weer meewerkt, voor het eerst in haar leven een parachutesprong maken.

Ongehinderd door de zwaartekracht, die door haar spierziekte een constante bedreiging is geworden, kan ze zich dan een paar minuten voelen als een ‘vliegende vogel’. Een prachtig en emotioneel moment voor haar en haar naasten.

In het dagelijks leven komt Bijja met het vorderen van haar ziekte steeds meer voor drempels te staan. Dankzij jullie giften is het huis van Bijja inmiddels van binnen drempelvrij. Maar van binnen naar buiten gaan en vice versa, is een steeds groter probleem. Daarvoor is een bouwkundige aanpassing aan de woning nodig.

Als jij wilt en kunt bijdragen aan het wegnemen van de buitendrempels, kunt u een donatie doen. Wij zijn jou daarvoor zeer dankbaar.

Doneren aan de stichting Kracht voor Bijja kan door de QR-code te scannen of via de website van de stichting Kracht voor Bijja. Je kunt er ook voor kiezen om een terugkerende donatie doen.

Categories: