Help mee!

Wat fijn dat je er over nadenkt om ons mee te helpen!

Meehelpen kan op de volgende manieren:

Doneren

Met uw donatie kunnen we het gezin ondersteunen in de kosten die nodig zijn voor de verzorging van Bijja waarvoor geen vergoeding wordt verstrekt op basis van een zorgverzekering, sociaal verzekeringsstelsel of andere bijdragen. Ook aan de benodigde aanpassingen in- en om het huis kan de stichting een bijdrage leveren. Daarnaast wil de stichting bijdragen aan het financieel ondersteunen van onderzoek met betrekking tot deze helaas nog altijd ongeneeslijke ziekte.

Lees verder op de pagina “Doneren“.

Vrijwilliger

Onze stichting en Bijja is ook ontzettend blij met een helpende hand. Dat kan van alles zijn, van fondsenwerving tot alledaagse dingen, zoals boodschappen, onderhoud van de tuin en schoonmaken. Alle hulp is welkom!

Meld je aan op de pagina “Vrijwilliger“.

Sponsors

Als bedrijf kunt u zich ook verbinden aan onze stichting. Als uw bedrijf een bijdrage kan leveren (denk aan fondsenwerving, website, drukwerk, bouwwerkzaamheden, hulpmiddelen, etc.) en u zou (een deel van) de kosten voor uw rekening willen nemen, kunnen wij op onze beurt wellicht uw bedrijf helpen, bijvoorbeeld op gebied van promotie door vermelding op de website en socials.

Lees meer en meld uw bedrijf aan op de pagina “Sponsors“.

Namens Bijja bedankt!!!