De bouw is gestart!

[UPDATE]: De bouw is gereed! Lees hier meer!

Om te zorgen dat Bijja zo lang mogelijk met haar gezin in hun huis kan wonen, zijn we begin 2022 de mogelijkheden gaan onderzoeken voor een speciale aanbouw op de begane grond , zodat ze beneden een slaap- en badkamer heeft. Hiervoor zijn door Bureau Bos kosteloos tekeningen gemaakt en is een aanvraag voor een bouwvergunning gedaan. De gemeente heeft toegezegd de kosten die ze normaal vergoeden voor een losse zorgunit bij te dragen in de bouw. Verder heeft Koelewijn Bouw aangegeven de bouw te willen begeleiden en realiseren, waarvoor ook grote dank.

De afgelopen tijd zijn we enorm druk geweest om – samen met Koelewijn Bouw – onderaannemers te benaderen met het verzoek of ze bij willen dragen aan de realisatie. Hier is massaal op gereageerd en ook zeer positief, waardoor we – ook met alle financiële bijdragen – het plaatje rond hebben kunnen krijgen waardoor we nu als stichting opdracht hebben gegeven de aanbouw te realiseren. Wat een geweldige stap! We zijn enorm trots op iedereen die bijgedragen heeft en natuurlijk ons mooie dorp waar dergelijke initiatieven zo goed ontvangen worden en waar we blijkbaar nog steeds voor elkaar klaar staan. Super mooi om te zien!

Maar we zijn er nog niet helemaal. Ook in de woning zijn nog aanpassingen nodig, denk aan verbreding van deuren voor rolstoel toegankelijkheid. Maar ook qua inrichting is er nog budget nodig en natuurlijk willen we als stichting ook andere mensen helpen die met dezelfde ziekte te maken hebben. Daarom is uw donatie nog steeds hard nodig! Wilt u ons helpen?

Wilt u doneren?
Dat kan eenvoudig via het formulier op de website: https://www.stichtingkvb.nl/help-mee/doneren/.  U kunt uw gift ook direct overmaken naar bankrekening NL34 RABO 0355 9951 66 t.n.v. Stichting Kracht voor Bijja.

Als u nu doneert ontvangt u een kortingscode waarmee u 15% korting krijgt op uw bestelling op meatfish.nl. De code is geldig tot 31 maart 2023. Lees hier meer over deze actie

Grote dank gaat uit naar: